Lid/leiding worden

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 7 jaar is er bij Scouting hasselo heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur!

Scouting voor iedereen

Binnen Scouting hasselo zijn er verschillende speltakken waarin kinderen en jongeren uit één leeftijdsgroep hun spel spelen. De leeftijdsgroepen zijn 7-11 jaar11-15 jaar15-18 jaar en 18-21 jaar. Ouder dan 21 jaar? Ook dan biedt Scouting uitdaging! Ga aan de slag als vrijwilliger of blijf betrokken als vriend van scouting Hasselo.

Heb jij zin je grenzen te verleggen of misschien zelfs wel een reis naar het buitenland te maken? Of vind je het gewoon super leuk om samen met je vriendjes en vriendinnetjes lekker buiten te spelen? Dan is scouting Hasselo echt wat voor jou!

Lijkt het je leuk om ons leidingteam te versterken en om samen een van onze speltakken een gave en uitdagende tijd te geven? Scoutingervaring is niet nodig.

Als je vrijwilliger wordt bij Scouting, dan besluit je lid te worden van een wereldwijde organisatie. Scouting is een vereniging met leden. Er zijn jeugdleden, kaderleden en volwassen leden die helpen.