Scouts

Wij zijn de jeugdleden van 11 tot 15 jaar en heten de Scouts. Elke dinsdagavond van 18:30 tot 20:30 hebben wij opkomst.

scouts speltak logo

Op deze opkomsten zijn we creatief bezig, maar ook met sport en spel. Om jullie de echte scoutingervaring te kunnen geven doen we ook aan houthakken, pionieren en koken op een kampvuur.

Naast de opkomsten gaan we 1 keer per jaar op zomerkamp en worden er in de weekenden ook andere activiteiten georganiseerd, zoals een winterhike of een voorjaarskamp. Daarnaast is er 1 keer per jaar een RSW (Regionale Scouting Wedstrijden). Hier kunnen wij onze scouting skills laten zien.

Ben je na het lezen van deze informatie enthousiast geworden, dan kun je altijd eerst 3x bij de scouts mee komen doen. Je kan dan kijken of je het écht leuk vindt en of je graag lid wilt worden. Wil je graag een keertje meedoen, neem dan contact op via het contactformulier. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met jou opnemen!